Terug in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Alweer Vakantie - WaarBenJij.nu Terug in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Alweer Vakantie - WaarBenJij.nu

Terug in Miami

Blijf op de hoogte en volg Alweer

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Miami

Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad in Key West. We hebben fietsengehuurd en op ons gemakje het hele eiland rondgetoerd. Uiteraard een foto gemaakt op het meest zuiderlijkste puntje van het Amerikaanse vaste land (Hawaii ligt zuidelijker). Hier ben je dichter bij Cuba dan bij een Walmart. Daarna key lime pie gegeten: de specialiteit van Key West. Het was Nico veel te zoet maar de rest vond het heerlijk. Daarna toevallig getuige geweest van een politie inval in een huis: haha alsof we live naar een filmopname stonden te kijken: 6 politie auto's, politiehond, getrokken pistolen en kogelvrije pakken. S Middags is Lucien om ontstoken wondjes op de voet naar het ziekenhuis geweest. Met antibiotica moet het nu snel beter worden. 's Avonds weer op de fiets gestapt en hebben de kinderen ons in de haven getrakteerd op een heerlijk diner. Lief gebaar waar we allemaal van genoten hebben.

Vandaag zijn we teruggereden naar Miami. Onderweg hebben we nog wel stop gemaakt bij een outletcentrum. Nu de dollar zo goedkoop is, je hier korting op korting krijgt is dat toch wel de moeite waard (bij. 4 Levi's spijkerbroeken voor 149 ,00 dollar ofwel 27,93 euro per broek :)))))
Daarna naar het hotel gereden, direct bij het vliegveld,en onze koffers proberen dicht te krijgen. Maar de missie lijkt geslaagd. Iedereen heeft de koffers dicht en onder de 23 kg.
Straks gaan we naar Biskayne Key voor ons laatste diner. Mooie locatie met uitzicht op de skyline van Miami bij ondergaande zon. En dan zit het bijna op.
Morgen vertrekken we hier om 14 uur deze tijd en als alles klopt zijn we zaterdagochtend al weer terug.

Time flies whe nyou having fun. Het was echt een fantastische vakantie.

• 25 Juli 2014 - 06:34

Ria Vlug:

hele goede reis.

• 25 Juli 2014 - 09:36

Marie-José Van Hekke:

Kom veilig weer thuis!! Leuk om te lezen dat het zo'n prachtige reis is geweest. Wij willen natuurlijk alles horen en nogmaals de foto's bekijken.

• 25 Juli 2014 - 12:29

Pap En Mam:

Wij hebben met jullie mee genoten! Een goede reis terug en tot horens!