Baseball stadion en het andere Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Alweer Vakantie - WaarBenJij.nu Baseball stadion en het andere Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Alweer Vakantie - WaarBenJij.nu

Baseball stadion en het andere Miami

Blijf op de hoogte en volg Alweer

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Miami

Een regenachtige dag dus een stranddag zit er niet in. Daarom alternatief programma. We willen beginnen met een rondleiding door het nieuwe, grote baseball stadion van The Miami Marlins. Daar aangekomen blijkt dat juist deze week niet mogelijk omdat het stadion wordt omgebouwd voor een soccer wedstrijd. Maar de dame achter de balie vind het sneu voor ons dat we speciaal uit Nederland komen en nu voor een dichte deur staan. Ze belt en regelt voor ons een prive rondleiding, en omdat we niet in de kleedkamersmogen is het nog gratis ook! Dat was supergaaf!!! We hebben op het veld gestaan en speciaal voor ons deden ze zelfs de enorme lichtkranten en tv schermen aan. Ook zijn we op de derde verdieping geweest waar we fantastisch uitzicht hadden op downtown Miami dwars door de stadion heen. Dit was echt een supermoment in deze vakantie.
Daarna zijn we kriskras door Miami gereden: langs het Biltmore hotel en The Venetian pool in Coral Gables en een terrasje gepakt op de. Cocowalk in Coconut Grove. En 's avonds nog naar het grootste winkelcentrum van Miami, de Dolphin Shopping Mall. Weer een prima dag dus en geen last gehad van het weer.